Mallorca I. | 2017

1:56

Všetkým prajem krásne pondelňajšie ráno! Dúfam, že ste sa vyspali do ružova ako ja, aj napriek tomu, že sa dneškom začína nový pracovný týždeň. Leto máme skoro na konci, a preto som sa konečne dokopala k tomu, aby som vám spísala článok z našej dovolenky na Malorke. 



Keď sa mám priznať, tento ostrov je pre mňa srdcovka! Tento rok som bola na Malorke už tretíkrát...(smiech) Určite by som sa sem chcela ešte raz vrátiť a pri pozeraní fotiek ma prepadá určitá nostalgia, ale treba spoznávať aj iné miesta. V dnešnom článku vám chcem ukázať fotky z oblasti, kde sme boli ubytovaní (El Arenal) a z akvária, ktoré sa nachádza na pol ceste medzi El Arenal a hlavným mestom.


Malorka je naozaj krásny ostrov, ktorý vám má toho veľa ponúknuť. Ak ste zástancom nočného života a nevadí vám hluk a zástupy ľudí všade okolo vás, tak určite odporúčam El Arenal. Pláž je každý deň čistená, dá sa tu dobre najesť a na každom kroku vás pozývajú do nočných klubov. Ak mám jeden odporučiť, tak je to určite MegaPark, ktorý sa nachádza u Baleária 5, čo sú plážové bary, ktoré sa tiahnu po celej pláži. Pláž je naozaj veľmi dlhá. Čo je však otravné na El Arenal, tak sú to predávajúci černosi, ktoré ponúkajú naozaj zbožie všetkého druhu. A ešte opití Nemci. Ale dá sa to prežiť a keď to predýchate, tak si dovolenku určite užijete. 

Ak ste však zástancami pokojnej dovolenky, tak by som skôr odporučila smer na Cala Blava alebo severné pobrežie. Čo by som vám chcela ešte odporučiť, tak je úplne super si vypožičať bicykle. Okolie El Arenal ponúka cyklotrasy až do hlavného mesta a bolo to naozaj úžasné. Môžem len odporučiť! Jedným z našich cieľov bolo aj potápanie, ktoré vyjde okolo 65 euro. Ani mi len neuveríte, aký som mala neskutočný strach ísť pod tú vodu. Viete si predstaviť aké katastrofické myšlienky dokáže žena vyplodiť v takej situácii :D Každopádne sme prežili a bol to zážitok na celý život, vrelo odporúčam! Bohužiaľ fotky nemám. Myslím, že na dnes slov už aj stačilo. Užite si zvyšné fotky a ak by ste mali nejaké otázky ohľadom dovolenky na Malorke, neváhajte a napíšte mi! 
















Have you a nice day!
Alex :)

You Might Also Like

0 komentárov

Like us on Instagram