Prague | 2017

5:02


Zdravím! Ako ste mohli zaregistrovať, boli sme s priateľom v Prahe. Ja osobne chodím do Prahy každý rok minimálne na jeden deň. Z mojej dediny trvá cesta asi také tri hodinky, takže sa toho dá naozaj veľa stihnúť. Priateľ bol však v Prahe prvýkrát, takže som si prešla nejaké pamiatky znovu a určite som neľutovala. V Prahe sme boli na víkend a bol to náš posledný výlet tohto leta, čo ma veľmi mrzí, ale bohužiaľ toho už viac nestihneme, keďže nám obom o chvíľu začína semester.





Praha je pre mňa okúzľujúce miesto. Srší z nej príjemná atmosféra a vždy si v Prahe dokážem prečistiť myseľ a nasať pozitívnu energiu. Ako som už spomínala, tak priateľ bol v Prahe prvý raz, takže sme sa poprechádzali po mojom obľúbenom Václavskom námestí, pokračovali na Staromestské námestie, kde bohužiaľ opravovali orloj, takže sme si ho nemohli poriadne vychutnať, ale až tak veľmi sme sklamaní neboli! Na Námestí Republiky sme strávili asi pol hodinku len pozorovaní okoloidúcich ľudí, smiali sme sa a pili pivo (samozrejme!). 





Pokračovali sme do mojej obľúbenej Créme de la Créme, kde som si, ako vždy, dala pistáciovú príchuť spolu v kombinácii s levanduľovou. Karlov most bola ďalšia zastávka a odtiaľ sme pokračovali na Hradčany, kde sme sa motali dobrú hodinu. V sobotu sme mali na pláne aj rozhľadňu na Petříne. Výšlap nebol sám o sebe taký hrozný, ale kombinácia vysokých teplôt a toho, že som naposledy raňajkovala mi dala naozaj zabrať (haha)! Z Petřína bola teda samozrejmosťou pauza na obed a potom sme zamierili do známej krčmy U Fleků. Priateľ, ako veľký milovník piva, by tu dokázal presedieť aj pol dňa, a keďže sme mali ešte v pláne ísť na Náplavku, tak som ho musela trochu popoháňať! Viete si predstaviť (smiech). 







Náplavka bola posledným cieľom v sobotňajšom pláne. Poviem vám, že piť Aperol, mať vedľa seba obľúbenú osobu a len tak sa rozprávať a pozerať na západ slnka bolo pre veľmi upokojujúce a v ten moment som chcela zastaviť čas! Čo sa však nedalo a keď sme videli ako sa začína blýskať, tak sme radšej zdvihli kotvy a zamierili na hotel. Ďalší deň sme nemali skoro žiadny plán, takže sme sa len motali po známych miestach, jedli a popíjali, či už kávu alebo pivo. Pred odchodom na stanicu sme skočili ešte na Tylovo námestie, kde mi priateľ kúpil ruže a potom hurá (alebo skôr nie hurá :D) domov! To je odo mňa na dnes všetko, dúfam že sa uvidíme aj u ďalšieho článku a užite si zvyšné fotky. 























Love, Alex .

You Might Also Like

0 komentárov

Like us on Instagram