Whole 30 | First 10 days

10:51


Zdravím vás u dnešného článku, ktorý bude na trošku inú tému. Keď ste si prešli blog alebo ma sledujete na instagrame, tak viete, že už nejaký čas idem low carb stravovanie. 1.apríla som sa symbolicky rozhodla, že posuniem métu ešte ďalej a nabehnem na whole30. Čo to je? Je to program, ktorý vás má naučiť poriadne jesť. Všetky desiate, olovranty či nejaké uzobávania sú úplne tabu. Po celých 30 dní jete jednoducho ozajstné jedlo. Žiadne palacinky, lievance, koláče či pečivo z povolených surovín. Ak si chcete dať ovocie, musí byť súčasťou vášho taniera. Podrobné informácie o programe dočítate všade na internete, takže vás tým nebudem príliš zahlcovať v tomto článku. Ten bude o mojich prvých desiatich dňoch, keďže kalendár ukazuje 10.apríl! Poďme sa do toho pustiť.

Prvý deň som bola hrozne vystresovaná ako to dám. Nie je to síce moje prvé whole, ale dala som si naviac do toho pár svojich pravidiel, napríklad nejesť ani zemiaky a ani ovocie okrem bobuľovín. Plus mám zakázané mliečne produkty, ktoré v tomto programe nejete. Takže som bola celá mimo, čo budem jesť. Ale dá sa do toho dostať, sľubujem. Hneď prvý deň sme taktiež išli s priateľom na ochutnávku vín, tak som sa ponúkla, že budem šofér, ale ochutnávka sa pretiahla a moja večera bola, bohužiaľ, oriešky :D Tak som si povedala, lepšie niečo ako nič! Ďalšie dni to išlo super, aj som cvičila, cítila som sa skvelo a keďže mám aj nejaké baby, čo to držia a píšeme si spolu, tak ma to bavilo o to viac. A podotýkam, že som na internáte, takže jedlo si pripravujem dopredu alebo priamo tu. Takže žiadne výhovorky, že sa to nedá, lebo...



Skrat nastal posledné štyri dni. Pocitovo mi nebolo najlepšie. Síce konečne vykuklo slnko a ja som sa tešila z vitamínu D, tak ma v sobotu začala bolieť hlava. Lepšie povedané mám špatný očný tlak a keď je vonku špatný tlak, tak ma bolí "hlava" (skôr len oko mi strieľa bolesť do hlavy). Bolesť to nie je veľká, ale už ste celá narušená. K tomu som bola na oslave môjho synovca a tá torta ma lákala, čo vám budem hovoriť, ale nestálo mi to za to. Moja mama, čo so mnou drží low carb si dala a bolela ju riadne hlava - migréna. V nedeľu bolo všetko fajn, ale išla som zrejme poobede skoro cvičiť, tak ma začal bolieť žalúdok a časť obeda skončila v záchode. No a keby toho nebolo málo, tak som bola v pondelok u zubára a mi čistil kanáliky. Takže bolesť riadna, pretrváva dodnes, našťastie už tá bodavá zmizla. Tak dúfam, že druhú tretinu whole naštartujem lepšie ako som skončila tú prvú.
Ak niekto váhate a chcete to skúsiť, nebojte sa. Na FB je skupina, kde sa všetko dočítate, nájdete podporu a užitočné rady. Dôležité je chcieť a byť o tom naozaj presvedčený, inak to nepôjde.




You Might Also Like

0 komentárov

Like us on Instagram