Whole 30 | second 10 days

5:52

Tento príspevok síce píšem už v 23.dni, ale musím povedať, že druhá tretina programu bola výrazne lepšia ako tá prvá. Prvých desať dní bolo spojených najmä s bolesťami a nechutenstvom. Mala som z toho hrôzu, chcela som program vzdať asi po ôsmom dni a dať si radšej smotanu s lesným ovocím, ale povedala som si, že to dotiahnem do konca. Jedlo som naozaj začala nenávidieť, už len pri pohľade naň ma napínalo. Musím však povedať, že od nejakého 11.dňa sa to začalo zlepšovať. Nechcem vás tým odradiť od držania tohto programu. V nasledujúcom článku, ktorý vyjde už o týždeň vám zhrniem všetky pozitíva, ktoré mi whole30 dalo.




Takže ak by som mala zhrnúť druhú tretinu, tak musím povedať, že to išlo samo. Nemám ani chuť a ani náladu na nejaké zložité jedlá. Väčšinou mám na raňajky vajíčka s nejakým mäsom, tuniakom a kopou zeleniny. Na obed opäť mäso a zelenina. Veľmi dobre mi spravilo, keď som mala cez víkend také tradičné jedlo, napríklad kačicu a dusenú kapustu. Nebojte sa takých jedál. Naopak mi zasa prestalo chutiť avokádo v týchto dňoch. Preto moja rada znie, aby ste tie jedlá síce robili jednoducho, ale obmieňali ich, lebo keď sa ich prejete, tak to ide od desiatich k piatim.




Chcem ešte podotknúť, že 3/4 programu držím na internáte, kde síce kuchynku máme, ale tam by nechcel variť nikto z vás. Takže výhovorky typu, že chodí do práce alebo do školy si schovajte. Dá sa všetko, ak sa chce. Ja si napríklad varím väčšinu jedál dopredu. Síce tu hrozí to riziko, že na to nebudem mať chuť, ale proste to pretrpím tých pár dní. Možno mi to dáva ešte väčšiu sebadisciplínu ako keď som doma. Lebo doma si tie jedlá naozaj tvorím, pridávam oriešky a má to jednoducho tendenciu k prejedaniu. Ale na internáte mám obmedzené možnosti, tak tam je pravidlom - jedz čo je alebo buď hladný. Takže som na jednu stranu aj rada. Čo sa týka chutí, tak stále len na mliečne výrobky, a to je to jediné, čo chcem zaraďovať. V rámci svojho whole, som si ešte dala pravidlo žiadne iné ovocie ako bobuľoviny, ale to som bohužiaľ, porušila, mala som dve jablká a hroznové víno. Či ma to mrzí? Tak to určite nie, chcem si program užívať a myslím, že takéto "porušenie" nebolo zasa tak cez čiaru, program aj tak držím na 100% a keď som si dala tie jablká aspoň mi zmizlo nechutenstvo. Tak sa tu majte a ja pridávam ešte pár fotiek!

You Might Also Like

0 komentárov

Like us on Instagram