My Favorite Fragrance| Beauty

13:15


Zdravím vás po dlhej dobe. Ospravedlňujem sa za svoju neaktivitu, ale trošku sa mi to zkomplikovalo s opätovným sťahovaním do Nitry, ale už som sa trochu aklimatizovala, tak pevne dúfam, že články budú častejšie. Čo som však chcela v dnešnom článku rozobrať sú vône, ktoré používam. Predstavím vám tri vône, konkrétne Bright Crystal od Versaceho, Daisy od Marca Jacobsa a voňavku od Bottegy Venety. Tak sa poďme do toho pustiť.






Táto vôňa od Versaceho bola mojou asi prvou takou "lepšou" vôňou a ja som jej úplne prepadla a obľubujem ju dodnes. Má jemný kvetinový nádych a rada ju používam najmä keď začína jar. Flakón je naozaj honosný a zákazníka, podľa môjho názoru, zaujme hneď na prvý pohľad. Túto vôňu odporúčam hlavne tým dievčatám, ktoré nemajú rady sladké a ťažké vône. 




Ďalšou vôňou, ktorú používam už asi tri roky je vôňa Daisy, ktorá je pre mňa bezkonkurenčne najobľúbenejšou vôňou. Rovnako ako vôňa od Versaceho nesie v sebe prvky kvetín a flakón je takisto čarovný ako samotná vôňa. Pre mňa je to zmes dievčenskosti a elegancie. Vrelo odporúčam.




Poslednou vôňou, o ktorej vám chcem niečo napísať je táto od Bottegy Venety. Táto vôňa sa líši od predchádzajúcich dvoch tým, že by som ju zaraila do, takzvaných, ťažkých vôní. Je veľmi výrazná a hodí sa mi najmä k večerným udalostiam alebo poprípade na nejakú schôdzku, kde chcete zanechať dojem, pretože vonia naozaj luxusne. Na rozdiel od tejto vône, by som prvé dve používala skôr na také bežnejšie nosenie a túto od Bottegy na rôzne akcie.

A aké vône sú vaše obľúbené? Samozrejme aj tu platí pravidlo, sto ľudí, sto chutí. Mne osobne po dosiahnutí určitého veku prestali voňať sladké voňavky. Tak sa mi vyjadrite v komentároch ako ste na tom vy. Prajem vám ešte krásny zbytok večera a čoskoro (naozaj, haha) sa vidíme u ďalšieho článku. 

Love, Alex . 

You Might Also Like

0 komentárov

Like us on Instagram